Lediga jobb som Säkerhetsarbete i Partille

Se lediga jobb som Säkerhetsarbete i Partille. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Partille som finns hos arbetsgivaren.

Bilprovningen i Partille söker besiktningstekniker

Arbetsbeskrivning Är du intresserad av fordonsbranschen och vill börja din karriär på Sveriges ledande kedja inom fordonsbesiktning? Just nu söker vi en person som vill växa i rollen som besiktningstekniker till Bilprovningens nuöppnade station i Partille. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av besiktning då tjänsten inkluderar en utbildning på 6-8 veckor där du blir certifierad besiktningstekniker. Som besiktningstekniker är dina huvudsakliga uppgifter ... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av fordonsbranschen och vill börja din karriär på Sveriges ledande kedja inom fordonsbesiktning? Just nu söker vi en person som vill växa i rollen som besiktningstekniker till Bilprovningens nuöppnade station i Partille. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av besiktning då tjänsten inkluderar en utbildning på 6-8 veckor där du blir certifierad besiktningstekniker.

Som besiktningstekniker är dina huvudsakliga uppgifter att:
- Kontrollera fordon och se till att fordonen är trafiksäkra och lever upp till dem lagrum som gäller.
- Kundservice och rådgivning
- Kvalitetssäkring och administration.


Din Profil
För den här rollen ser vi det som ytterst viktigt att du har en känsla för service och vet hur man bemöter kunder i olika situationer.

Vi ser gärna att:
- Du har ett stort bilintresse och/eller tidigare erfarenhet av kundtjänst från motorbranschen sedan tidigare.
- Det är krav på B-körkort men om du har ytterligare körkortsbehörigheter ses det som starkt meriterande.

Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och önskar oss att du är en noggrann, driven, stresstålig och ansvarsfull person med viljan att lära dig och förmågan att hålla god struktur även under press. Tillsammans med ditt team och stationschef ser ni till att leverera det bästa kundmötet i branschen
vvv

Om företaget
Vi är Sveriges ledande kedja inom fordonsbesiktning. Vår verksamhet bidrar till färre trafikolyckor och att liv räddas. Genom att upptäcka fel bidrar vi även till att minska trafikens påverkan på miljön. Verksamheten kännetecknas av ansvar, oberoende och kvalitet. Dessutom vill vi vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Med över 100 stationer och 550 medarbetare är Bilprovningen Sveriges ledande aktör för besiktning av motordrivna fordon. Bilprovningen är ackrediterat för att utföra fordonsbesiktningar i hela Sverige och har stationer från Skurup till
Gällivare. Företagets målsättning är att långsiktigt bidra till det svenska samhället genom ett hållbart och ansvarsfullt agerande. Under 2020 genomförde företaget 1,58 miljoner kontrollbesiktningar och omsatte 653 MSEK.


Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Karl Andersson på [email protected]

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Visa mindre

Vill du bli parkeringsvakt hos företag med eget gym?

Ansök    Maj 3    P-tjänst Sverige AB    Parkeringsvakt
Älskar du frihet under ansvar? Samt uppskattar ett flexibelt arbete med härlig gemenskap? Vill du kunna kombinera både din arbetsplats och gym i ett och slippa höga gymkostnader? Då har du kommit rätt! Vi på P-tjänst söker nu nya parkeringsvakter till våra bevakningsområden i Göteborg med omnejd. Vi ser att du är en självgående person med mycket driv som föredrar att arbeta självständigt. Du är initiativrik och kommer gärna med förslag för att driva verksa... Visa mer
Älskar du frihet under ansvar? Samt uppskattar ett flexibelt arbete med härlig gemenskap? Vill du kunna kombinera både din arbetsplats och gym i ett och slippa höga gymkostnader? Då har du kommit rätt!
Vi på P-tjänst söker nu nya parkeringsvakter till våra bevakningsområden i Göteborg med omnejd. Vi ser att du är en självgående person med mycket driv som föredrar att arbeta självständigt. Du är initiativrik och kommer gärna med förslag för att driva verksamheten framåt. Att lyckas hålla ett högt servicetänk i samband med din effektivitet är vad som gör dig till en fantastisk medarbetare!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av parkeringsövervakning på tomtmark. Men det kan även inkludera varierande arbetsuppgifter som till exempel service av p-automater, turistinformation och kontakt med våra uppdragsgivare.
Vi söker parkeringsvakter till våra dagpass främst! Arbetstiderna innebär ett 5:2 schema vilket betyder att man arbetar 5 dagar ena veckan, och 2 dagar andra veckan. Arbetstiderna för dagen är 05:45-18:00 med 1 h rast. Vi söker främst heltidare men deltid är också möjligt.
Vem är du?
Krav:
B-körkort
God förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift
Gymnasiekompetens
Inga anmärkningar i belastningsregistret
En ordnad ekonomi

Meriterande:
Tidigare erfarenhet som parkeringsvakt
Tidigare erfarenhet från bevakningsbranschen
God datakunskap/teknisk förståelse
Behärskar ytterligare ett eller flera språk

Vad kan vi erbjuda dig?
Ett jordnära familjeföretag som står inför en spännande resa med ökad tillväxt!
Ett för oss nytt kontor med eget gym som står till alla medarbetares förfogande.
Ett gott gäng!



Anställningsvillkor
Tjänstgöringsgrad 100% (heltid) eller deltid enligt överenskommelse
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Lön utgår enligt kollektivavtal mellan Almega och Svenska Transportarbetareförbundet.
Ansökan
Sista ansökningsdatum: 2022-07-01
Maila din ansökan till [email protected]
Ange ”Parkeringsvakt” som referens i din ansökan.
Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan därav komma att tillsättas före ansökningstidens slut. Visa mindre

Vill du bli parkeringsvakt hos företag med eget gym?

Ansök    Mar 31    P-tjänst Sverige AB    Parkeringsvakt
Älskar du frihet under ansvar? Samt uppskattar ett flexibelt arbete med härlig gemenskap? Vill du kunna kombinera både din arbetsplats och gym i ett och slippa höga gymkostnader? Då har du kommit rätt! Vi på P-tjänst söker nu nya parkeringsvakter till våra bevakningsområden i Göteborg med omnejd. Vi ser att du är en självgående person med mycket driv som föredrar att arbeta självständigt. Du är initiativrik och kommer gärna med förslag för att driva verksa... Visa mer
Älskar du frihet under ansvar? Samt uppskattar ett flexibelt arbete med härlig gemenskap? Vill du kunna kombinera både din arbetsplats och gym i ett och slippa höga gymkostnader? Då har du kommit rätt!
Vi på P-tjänst söker nu nya parkeringsvakter till våra bevakningsområden i Göteborg med omnejd. Vi ser att du är en självgående person med mycket driv som föredrar att arbeta självständigt. Du är initiativrik och kommer gärna med förslag för att driva verksamheten framåt. Att lyckas hålla ett högt servicetänk i samband med din effektivitet är vad som gör dig till en fantastisk medarbetare!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av parkeringsövervakning på tomtmark. Men det kan även inkludera varierande arbetsuppgifter som till exempel service av p-automater, turistinformation och kontakt med våra uppdragsgivare.
Vi söker parkeringsvakter till våra dagpass! Arbetstiderna innebär ett 5:2 schema vilket betyder att man arbetar 5 dagar ena veckan, och 2 dagar andra veckan. Arbetstiderna för dagen är 05:45-18:00 med 1 h rast.
Vem är du?
Krav:
B-körkort
God förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift
Gymnasiekompetens
Inga anmärkningar i belastningsregistret
En ordnad ekonomi

Meriterande:
Tidigare erfarenhet som parkeringsvakt
Tidigare erfarenhet från bevakningsbranschen
God datakunskap/teknisk förståelse
Behärskar ytterligare ett eller flera språk

Vad kan vi erbjuda dig?
Ett jordnära familjeföretag som står inför en spännande resa med ökad tillväxt!
Ett för oss nytt kontor med eget gym som står till alla medarbetares förfogande.
Ett gott gäng!



Anställningsvillkor
Tjänstgöringsgrad 100% (heltid)
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Lön utgår enligt kollektivavtal mellan Almega och Svenska Transportarbetareförbundet.
Ansökan
Sista ansökningsdatum: 2022-04-30
Maila din ansökan till [email protected]
Ange ”Heltid dag” som referens i din ansökan.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därav komma att tillsättas före ansökningstidens slut. Med tanke på ledigheter i dessa tider kommer vi återkoppla tidigast i mitten av januari. Visa mindre

Bygglovshandläggare för hantering av slutbesked, Partille kommun

Ansök    Mar 10    Partille kommun    Bygglovshandläggare
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområd... Visa mer
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområdet. Förvaltningen består av en personalgrupp på 20 personer fördelade på en byggenhet och en miljöenhet. Förvaltningen arbetar med såväl privatpersoner, företag, myndigheter som andra delar av kommunens verksamhet. Som medarbetare på byggenheten är du med och bidrar till att skapa en god och hållbar framtid i Partille.

ARBETSUPPGIFTER
Partille är mitt uppe i en expansiv period på resan från förort till förstad, därför kan vi erbjuda dig spännande och på samma gång utmanande och komplexa arbetsuppgifter. Din främsta arbetsuppgift för detta uppdrag är att handlägga slutbesked och att täcka upp i bygglovshandläggningen under kommande semesterperiod. Under perioder kan andra uppgifter förekomma inom ramen för bygg- och miljönämndens arbetsområde. Du är också rådgivande och bistår med service till såväl allmänhet som professionella byggherrar i form av råd och upplysningar.

Som bygglovshandläggare ingår du i byggenhetens arbetslag och deltar i gemensamma arbetsgrupper och möten som är relevanta för ditt uppdrag. Du kan under uppdraget komma att bereda och presentera ärenden för bygg- och miljönämnden. Arbetet bedrivs självständigt och med stort eget ansvar samtidigt som arbetsgruppens samsyn är överordnad. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, enligt fast schema med möjlighet till flex.

KVALIFIKATIONER
Till rollen som bygglovshandläggare söker vi dig som har eftergymnasial bygglovshandläggarutbildning, eftergymnasial byggteknisk utbildning eller utbildning som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig. Goda kunskaper inom plan- och bygglagen, Boverkets byggregler och erfarenhet av att arbeta med de aktuella arbetsuppgifterna är meriterande. Det är också erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation samt kunskaper i Lex eller ByggR.

Eftersom du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor och även ha mycket kontakt med allmänhet och verksamhetsutövare, kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du bör ha en god och väl utvecklad samarbetsförmåga, och arbetar ihop med kollegor och samarbetspartners på ett lyhört och smidigt sätt. Du har en god kommunikativ förmåga och är bra på att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Tjänsten ställer krav på att du är kvalitetsmedveten och noggrann i ditt arbetssätt, samt att du är en trygg person, såväl på det personliga planet som i ditt yrkesutövande. För dig är det viktigt att sätta kunden i fokus och du trivs med att arbeta i en rådgivande roll. Du är också bra på att planera, organisera och strukturera ditt arbete på ett, för situationen, effektivt sätt.

Du behöver ha B-körkort. Bilpool finns i kommunen.

Vi kommer löpande gå igenom ansökningarna och eventuellt kalla till intervju innan ansökningstiden gått ut. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

ÖVRIGT
Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Beredskapssamordnare, Partille kommun

Ansök    Feb 9    Partille kommun    Säkerhetsingenjör
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. På kommunhuset i centrala Partille finner du kommunstyrelseförvaltningens avdelning för Centralt stöd och utveckling, som med sina specialistkompetenser ansvarar för at... Visa mer
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

På kommunhuset i centrala Partille finner du kommunstyrelseförvaltningens avdelning för Centralt stöd och utveckling, som med sina specialistkompetenser ansvarar för att samordna, stödja och följa upp kommunövergripande processer. Avdelningen ansvarar bland annat för den politiska ärendeberedningen, dokumenthantering, arkivfrågor, juridiskt stöd, strategiska hållbarhetsfrågor, kommunens styrmodell och, från den 1 december, även för kommunens kris-, beredskaps- och säkerhetsfrågor.

ARBETSUPPGIFTER
Till oss i Partille kommun söker vi en beredskapssamordnare som kommer att arbeta kommunövergripande med beredskapsfrågor. Uppdraget har sin grund i gällande lagkrav samt överenskommelserna mellan staten och kommunerna inom krisberedskap och civilt försvar.

Som beredskapssamordnare ansvarar du för utvecklingen av kommunens krisberedskap och krishantering, och vi tror att du brinner för dessa frågor. I uppdraget kommer du bland annat ta fram, implementerar och upprätthålla strategiska dokument och riktlinjer, så som krishanteringsplaner, kontinuitetsplaner med flera. Du genomför även risk- och sårbarhetsanalyser och ansvarar för riskhantering. Du är en god relationsbyggare och arbetar nära våra verksamheter i att ge stöd och råd i beredskapsfrågor till våra chefer. Omvärldsbevakning är en naturlig och viktig del av uppdraget.

Du kommer att tillhöra Centralt stöd- och utvecklingsavdelningen och arbeta tätt tillsammans med din kollega, som har uppdraget säkerhetssamordnare. Ert gemensamma uppdrag är att långsiktigt driva, utveckla och samordna kommunens kris-, beredskaps- och säkerhetsfrågor. Vidare kommer du att ingå i kommunens krisorganisation samt vara en del av kommunens Tjänsteman i Beredskapsorganisation (TiB).

Arbetstiden är förlagd till dagtid men kvällar och helger kan förekomma.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning med inriktning mot krisberedskap, totalförsvar och/eller säkerhetsfrågor, alternativt annan likvärdig utbildning. Har du erfarenhet samt god kunskap om samhällets krisberedskap, totalförsvarsplanering och säkerhetsskydd är det meriterande för tjänsten. Likaså erfarenhet av utredningsarbete eller projektledning, gärna inom kommunal eller annan offentlig verksamhet. Uppdraget kräver en god juridisk förståelse och goda kunskaper om relevant lagstiftning.

För att bli framgångsrik i uppdraget som beredskapssamordnare krävs det att du är självgående i ditt arbete och tar ansvar för dina uppgifter samtidigt som du har en god förmåga att skapa relationer och samarbeta med andra. Du kommer ha många interna och externa kontakter vilket gör att vi söker sig som visar ett gott omdöme vid uttalanden, ageranden och beslut. Du kommunicerar på ett klart och tydligt sätt och kan anpassa din kommunikation efter den du har framför dig. Sist men inte minst önskar vi att du har ett genuint intresse för säkerhetsfrågor och förmågan att arbeta strategiskt med frågorna och uppdraget.


Låter det som en tjänst för dig?
Välkommen med din ansökan


ÖVRIGT
Tjänsten kan komma att bli säkerhetsklassad vilket innebär att du då kommer att behöva genomgå en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen.

För anställning som säkerhetssamordnare kommer du att behöva uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret.

Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Säkerhetssamordnare Partille kommun

Ansök    Dec 6    Partille kommun    Säkerhetsingenjör
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. På kommunhuset i centrala Partille finner du kommunstyrelseförvaltningens avdelning för Centralt stöd och utveckling, som med sina specialistkompetenser ansvarar för at... Visa mer
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

På kommunhuset i centrala Partille finner du kommunstyrelseförvaltningens avdelning för Centralt stöd och utveckling, som med sina specialistkompetenser ansvarar för att samordna, stödja och följa upp kommunövergripande processer. Avdelningen ansvarar bland annat för den politiska ärendeberedningen, dokumenthantering, arkivfrågor, juridiskt stöd, strategiska hållbarhetsfrågor, kommunens styrmodell och, från den 1 december, även för kommunens kris- och säkerhetsfrågor.

ARBETSUPPGIFTER
Hos oss i Partille kommun söker vi nu en säkerhetssamordnare för ett intressant och viktigt uppdrag!

Du kommer att tillhöra Centralt stöd- och utvecklingsavdelningen och arbeta tätt tillsammans med din kollega, som har uppdraget beredskapssamordnare. Ert gemensamma uppdrag är att långsiktigt driva, utveckla och samordna kommunens säkerhets-, beredskaps, - och brottsförebyggande arbete.

Som säkerhetssamordnare kommer dina arbetsuppgifter bl.a. bestå av:

• Bedriva ett systematiskt säkerhetsskyddsarbete
• Utveckla arbetet med otillåten påverkan samt hot och våld mot anställda
• Kommunövergripande brottsförebyggande arbete
• Ta fram kommunens säkerhetsdokument såsom krishanteringsplaner, kontinuitetsplaner, risk- och sårbarhetsanalys m.m.
• Internt säkerhetsarbete/skydd till exempel ansvara övergripande för kommunens systematiska brandskyddsarbete, utbildningar och riskanalyser
• Ge stöd och rådgivning till ledning och verksamheter

Omvärldsbevakning är en naturlig del av uppdraget.

Arbetstiden är förlagd till dagtid men kvällar och helger kan förekomma.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med relevant eftergymnasial utbildning inom området. Vi vill att du har erfarenhet av att arbete med kris- och säkerhetsfrågor, gärna från kommunal verksamhet. Du ska ha god kännedom kring gällande lagstiftning och regler.

Uppdraget kräver att du är en lugn person som kan behålla kontrollen i pressade situationer och fokusera på rätt saker. Du har lätt för att avväga och prioritera situationer genom att väga samman komplex information och olika typer av hänsynstaganden. Vidare visar du ett gott omdöme vid uttalanden, ageranden och beslut. Uppdraget kräver även att du är en självgående i ditt arbete och tar ansvar för dina uppgifter. Du planerar och strukturerar upp din tid, ditt arbete och angreppssätt effektivt för att på bästa sätt driva dina processer framåt.

Låter det som en tjänst för dig?
Välkommen med din ansökan!


ÖVRIGT
Tjänsten kan komma att bli säkerhetsklassad vilket innebär att du då kommer att behöva genomgå en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen.

För anställning som säkerhetssamordnare kommer du att behöva uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret.

Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Vikarierande byggnadsinspektör till bygg- och miljöförvaltningen

Ansök    Feb 3    Partille kommun    Byggnadsinspektör
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområd... Visa mer
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområdet. Förvaltningen består av en personalgrupp på 20 personer fördelade på en byggenhet och en miljöenhet. Förvaltningen arbetar med såväl privatpersoner, företag, myndigheter som andra delar av kommunens verksamhet. Som medarbetare på byggenheten är du med och bidrar till att skapa en god och hållbar framtid i Partille.

ARBETSUPPGIFTER
Partille är mitt uppe i en expansiv period på resan från förort till förstad, därför kan vi erbjuda dig spännande och på samma gång utmanande och komplexa arbetsuppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter som vikarierande byggnadsinspektör är att handlägga start- och slutbesked, du kommer också i denna roll agera ersättare för registreringen i händelse av registratorns frånvaro. I arbetet ingår också att ge service till såväl allmänhet som professionella byggherrar i form av råd och upplysningar. Under perioder kan andra uppgifter förekomma inom ramen för bygg- och miljönämndens arbetsområde.

Som byggnadsinspektör ingår du i byggenhetens arbetslag och deltar i gemensamma arbetsgrupper och möten som är relevanta för ditt uppdrag. Att bereda och presentera ärenden för bygg- och miljönämnden är en del av det vardagliga arbetet. Arbetet bedrivs självständigt och med stort eget ansvar samtidigt som arbetsgruppens samsyn är överordnad. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, enligt fast schema med möjlighet till flex.

Rekryteringen avser ett vikariat på 11 månader med möjlighet till förlängning, och möjligen ytterligare ett kortare vikariat.

KVALIFIKATIONER
Till rollen som byggnadsinspektör söker vi dig som har eftergymnasial byggteknisk utbildning, bygglovshandläggarutbildning, alternativt arbetslivserfarenhet eller utbildning som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig. Goda kunskaper inom plan- och bygglagen, Boverkets byggregler och erfarenhet av att arbeta i en liknande roll är meriterande. Det är också meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation, och kunskaper i Lex eller ByggR.

Eftersom du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor och dessutom ha mycket kontakt med allmänhet och verksamhetsutövare, kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du bör ha en god och väl utvecklad samarbetsförmåga, och arbetar ihop med kollegor och samarbetspartners på ett lyhört och smidigt sätt. Du har en god kommunikativ förmåga och är bra på att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Tjänsten ställer krav på att du är kvalitetsmedveten och noggrann i ditt arbetssätt, samt att du är en trygg person, såväl på det personliga planet som i ditt yrkesutövande. För dig är det viktigt att sätta kunden i fokus och du trivs med att arbeta i en rådgivande roll. Du är också bra på att planera, organisera och strukturera ditt arbete på ett, för situationen, effektivt sätt.

Du behöver ha B-körkort. Bilpool finns i kommunen.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

ÖVRIGT
Vi arbetar med löpande urval i denna rekryteringsprocess, intervjuer kan därför komma att påbörjas innan ansökningsperioden har löpt ut. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Vill du bli parkeringsvakt hos företag med eget gym?

Ansök    Sep 17    P-tjänst Sverige AB    Parkeringsvakt
Älskar du frihet under ansvar? Samt uppskattar ett flexibelt arbete med härlig gemenskap? Vill du kunna kombinera både din arbetsplats och gym i ett och slippa höga gymkostnader? Då har du kommit rätt! Vi på P-tjänst söker nu nya parkeringsvakter till våra bevakningsområden i Göteborg med omnejd. Vi ser att du är en självgående person med mycket driv som föredrar att arbeta självständigt. Du är initiativrik och kommer gärna med förslag för att driva verks... Visa mer
Älskar du frihet under ansvar? Samt uppskattar ett flexibelt arbete med härlig gemenskap? Vill du kunna kombinera både din arbetsplats och gym i ett och slippa höga gymkostnader? Då har du kommit rätt!
Vi på P-tjänst söker nu nya parkeringsvakter till våra bevakningsområden i Göteborg med omnejd. Vi ser att du är en självgående person med mycket driv som föredrar att arbeta självständigt. Du är initiativrik och kommer gärna med förslag för att driva verksamheten framåt. Att lyckas hålla ett högt servicetänk i samband med din effektivitet är vad som gör dig till en fantastisk medarbetare!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av parkeringsövervakning på tomtmark. Men det kan även inkludera varierande arbetsuppgifter som till exempel service av p-automater, turistinformation och kontakt med våra uppdragsgivare.
Vi söker parkeringsvakter både till våra dag- och nattpass! Arbetstiderna för samtliga utgår från ett 5:2 schema vilket innebär att man arbetar 5 dagar ena veckan, och 2 dagar andra veckan. Arbetstiderna för dagen är 05:45-18:00 med 1 h rast, och natten 17:45-06:00 med 1 h rast. Arbete på helger sker varannan vecka.
Vem är du?
Krav:
B-körkort
God förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift
Gymnasiekompetens
Inga anmärkningar i belastningsregistret
En ordnad ekonomi

Meriterande:
Tidigare erfarenhet som parkeringsvakt
Tidigare erfarenhet från bevakningsbranschen
God datakunskap/teknisk förståelse
Behärskar ytterligare ett eller flera språk

Vad kan vi erbjuda dig?
Ett jordnära familjeföretag som står inför en spännande resa med ökad tillväxt!
Ett för oss nytt kontor med eget gym som står till alla medarbetares förfogande.
Ett gott gäng!



Anställningsvillkor
Tjänstgöringsgrad 100% (heltid)
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Lön utgår enligt kollektivavtal mellan Almega och Svenska Transportarbetareförbundet.
Ansökan
Sista ansökningsdatum: 2021-10-17
Maila din ansökan till [email protected]
Ange ”Heltid dag” eller ”Heltid natt” beroende på vad du är intresserad av som referens i din ansökan.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därav komma att tillsättas före ansökningstidens slut. Visa mindre

Bygglovshandläggare till bygg- och miljöförvaltningen

Ansök    Feb 3    Partille kommun    Bygglovshandläggare
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområd... Visa mer
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområdet. Förvaltningen består av en personalgrupp på 20 personer fördelade på en byggenhet och en miljöenhet. Förvaltningen arbetar med såväl privatpersoner, företag, myndigheter som andra delar av kommunens verksamhet. Som medarbetare på byggenheten är du med och bidrar till att skapa en god och hållbar framtid i Partille.

ARBETSUPPGIFTER
Partille är mitt uppe i en expansiv period på resan från förort till förstad, därför kan vi erbjuda dig spännande och på samma gång utmanande och komplexa arbetsuppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter som bygglovshandläggare är att handlägga bygglov, marklov, rivningslov samt förhandsbesked. I arbetet ingår också att ge service till såväl allmänhet som professionella byggherrar i form av råd och upplysningar. Under perioder kan andra uppgifter förekomma inom ramen för bygg- och miljönämndens arbetsområde, exempelvis handläggning av anmälanärenden. Rollen kan också komma att innehålla ett uppdrag som systemadministratör för vårt verksamhetssystem.

Som bygglovshandläggare ingår du i byggenhetens arbetslag och deltar i gemensamma arbetsgrupper och möten som är relevanta för ditt uppdrag. Att bereda och presentera ärenden för bygg- och miljönämnden är en del av det vardagliga arbetet. Arbetet bedrivs självständigt och med stort eget ansvar samtidigt som arbetsgruppens samsyn är överordnad. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, enligt fast schema med möjlighet till flex.

KVALIFIKATIONER
Till rollen som bygglovshandläggare söker vi dig som har eftergymnasial bygglovshandläggarutbildning, arkitektutbildning, alternativt arbetslivserfarenhet som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig. Goda kunskaper inom plan- och bygglagen, Boverkets byggregler och erfarenhet av att arbeta i en liknande roll sedan innan är ett krav. Du bör ha god datorkunskap och har du dessutom djupa kunskaper i verksamhetssystemen Lex eller ByggR är detta starkt meriterande.

Eftersom du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor och även ha mycket kontakt med allmänhet och verksamhetsutövare, kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du bör ha en god och väl utvecklad samarbetsförmåga, och arbetar ihop med kollegor och samarbetspartners på ett lyhört och smidigt sätt. Du har en god kommunikativ förmåga och är bra på att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Tjänsten ställer krav på att du är kvalitetsmedveten och noggrann i ditt arbetssätt, samt att du är en trygg person, såväl på det personliga planet som i ditt yrkesutövande. För dig är det viktigt att sätta kunden i fokus och du trivs med att arbeta i en rådgivande roll. Du är också bra på att planera, organisera och strukturera ditt arbete på ett, för situationen, effektivt sätt.

Du behöver ha B-körkort. Bilpool finns i kommunen.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

ÖVRIGT
Vi arbetar med löpande urval i denna rekryteringsprocess, intervjuer kan därför komma att påbörjas innan ansökningsperioden har löpt ut. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Trusta Bevakning AB söker ordningsvakter i Göteborg

Ansök    Aug 1    Trustab AB    Ordningsvakt
Trusta Bevakning AB är ett av Länsstyrelsen auktoriserat bevakningsföretag med tillstånd att bedriva bevakning i Sveriges samtliga län.Huvudkontor i Sävedalen.Följ oss gärna på Facebook: https://www.facebook.com/trustabevakningTrusta Bevakning AB söker nu ordningsvakter för uppdrag under olika evenemang i Göteborg.Grundkrav:- Giltigt Ordningsvaktsförordnande- Social kompetens- Erfarenhet inom serviceyrken- Ordnad ekonomi, ostraffad samt drogfri- Godkänd av... Visa mer
Trusta Bevakning AB är ett av Länsstyrelsen auktoriserat bevakningsföretag med tillstånd att bedriva bevakning i Sveriges samtliga län.Huvudkontor i Sävedalen.Följ oss gärna på Facebook: https://www.facebook.com/trustabevakningTrusta Bevakning AB söker nu ordningsvakter för uppdrag under olika evenemang i Göteborg.Grundkrav:- Giltigt Ordningsvaktsförordnande- Social kompetens- Erfarenhet inom serviceyrken- Ordnad ekonomi, ostraffad samt drogfri- Godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretagMeriterande om du har:- Väktarutbildning- Butikskontrollant- Flerspråkig- B-körkortBehovsanställning varierande arbetstider. Företrädesvis kvällar och helger.Som ordningsvakt och representant för Trusta Bevakning AB ställer vi och kunden höga krav på service, bemötande, kommunikationsförmåga och problemlösning.Vi ser gärna att du som person är utåtriktad, positiv, lyhörd och utstrålar ett lugnt och trygghetsskapande förhållningssätt i alla situationer.Arbetsuppgifterna kan variera med betoning på ordningshållning, brandskyddskontroll och service mot evenemangens besökare, personal och ledning.Ansök via länk: http://trusta.se/jobbahososs.html Visa mindre

Vikarierande byggnadsinspektör, Partille kommun

Partille kommun har idag 38 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 800 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområdet. ... Visa mer
Partille kommun har idag 38 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 800 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområdet. Förvaltningen består av en personalgrupp på 20 personer fördelade på två enheter. Förvaltningen arbetar med såväl privatpersoner, företag, myndigheter som andra delar av kommunens verksamhet. Som medarbetare på byggenheten är du med och bidrar till att skapa en god och hållbar framtid i Partille.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du vara med på vår resa mot en god och hållbar framtid? Partille kommun är mitt uppe i en expansiv period där vi går från förort till förstad. Just nu söker vi en vikarierande byggnadsinspektör till bygg- och miljöförvaltningen.

Som byggnadsinspektör kommer du främst att arbeta med handläggning av start- och slutbesked för anmälanspliktiga åtgärder samt löpande tillsynsarbete med obligatorisk ventilationskontroll av hissar. Du kommer att ha många kontakter och ge service till såväl allmänheten som till byggherrar. Då vi är en liten förvaltning kan arbetsuppgifterna komma att utvecklas över tid.

Vi erbjuder dig ett varierat arbete med stort eget ansvar där vi tillsammans kan skapa en god och hållbar framtid i Partille.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning med kunskaper inom plan- och bygglagen samt Boverkets byggregler. Har du dessutom en högskoleutbildning inom byggnadsteknik eller annan lämplig utbildning alternativt motsvarande erfarenhet från yrket ses detta som meriterande. B- körkort är ett krav. Bilpool finns i kommunen.

I rollen som byggnadsinspektör arbetar du tätt tillsammans med dina kollegor och har många kontakter med allmänhet och verksamhetsutövare. Vi lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga, lyhördhet och framåtanda.

Vi söker dig som är noggrann, är van vid att arbeta självständigt och trivs med att arbeta i ett stundtals högt tempo. Tjänsten kräver en god datorvana samt god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift. För dig är det viktigt med kunden i fokus och du uppskattar den rådgivande rollen. För att lyckas i uppdraget har du en god förmåga att planera, organisera och strukturera ditt arbete effektivt sätt.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!


ÖVRIGT
Urval sker löpande under processen.

Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Byggnadsinspektör till bygg- och miljöförvaltningen

Ansök    Dec 15    Partille kommun    Byggnadsinspektör
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområd... Visa mer
Partille kommun har idag nära 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområdet. Förvaltningen består av en personalgrupp på 20 personer fördelade på en byggenhet och en miljöenhet. Förvaltningen arbetar med såväl privatpersoner, företag, myndigheter som andra delar av kommunens verksamhet. Som medarbetare på byggenheten är du med och bidrar till att skapa en god och hållbar framtid i Partille.

ARBETSUPPGIFTER
Partille är mitt uppe i en expansiv period på resan från förort till förstad, därför kan vi erbjuda dig spännande och på samma gång utmanande och komplexa arbetsuppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter som byggnadsinspektör är att hålla tekniska samråd, genomföra arbetsplatsbesök och hålla i slutsamråd i dina olika ärenden. Du ansvarar för hela processen och tillhörande handläggning av såväl start- som slutbesked. I arbetet ingår också att ge service till såväl allmänhet som professionella byggherrar i form av råd och upplysningar. Under perioder kan andra uppgifter förekomma inom ramen för bygg- och miljönämndens arbetsområde så som lovhandläggning och tillsyn.

Som byggnadsinspektör ingår du i byggenhetens arbetslag och deltar i gemensamma arbetsgrupper och möten som är relevanta för ditt uppdrag. Att bereda och presentera ärenden för bygg- och miljönämnden är en del av det vardagliga arbetet. Arbetet bedrivs självständigt och med stort eget ansvar samtidigt som arbetsgruppens samsyn är överordnad. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, enligt fast schema med möjlighet till flex.

KVALIFIKATIONER
Till rollen som byggnadsinspektör söker vi dig som har eftergymnasial byggteknisk utbildning, alternativt arbetslivserfarenhet som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig. Goda kunskaper inom plan- och bygglagen, Boverkets byggregler och erfarenhet av att arbeta i en liknande roll sedan innan är ett krav. Du bör ha erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation, har du dessutom erfarenhet av att arbeta med större projekt och kunskaper i Lex eller ByggR är detta meriterande.

Eftersom du kommer att arbeta i nära samarbete med dina kollegor och dessutom ha mycket kontakt med allmänhet och verksamhetsutövare, kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du bör ha en god och väl utvecklad samarbetsförmåga, och arbetar ihop med kollegor och samarbetspartners på ett lyhört och smidigt sätt. Du har en god kommunikativ förmåga och är bra på att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Tjänsten ställer krav på att du är kvalitetsmedveten och noggrann i ditt arbetssätt, samt att du är en trygg person, såväl på det personliga planet som i ditt yrkesutövande. För dig är det viktigt att sätta kunden i fokus och du trivs med att arbeta i en rådgivande roll. Du är också bra på att planera, organisera och strukturera ditt arbete på ett, för situationen, effektivt sätt.

Du behöver ha B-körkort. Bilpool finns i kommunen.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

ÖVRIGT
Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Bygglovsadministratör , Partille kommun

Partille kommun har idag närmare 38 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 800 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Den nyinrättade bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom ... Visa mer
Partille kommun har idag närmare 38 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 800 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

Vi planerar för en samtid och en framtid där alla kan leva mitt i det goda livet. Den nyinrättade bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för myndighetsutövning inom bygg- och miljöområdet. Förvaltningen består av en personalgrupp på 20 personer fördelade på två enheter. Förvaltningen arbetar med såväl privatpersoner, företag, myndigheter som andra delar av kommunens verksamhet. Som bygglovsadministratör på byggenheten, är du med och bidrar till att skapa en god och hållbar framtid i Partille.

Med flera stora samhällsbyggnadsprojekt på gång runt om i kommunen, fortsätter arbetet med att avancera från förort till förstad. Stadsbyggnadskontoret och Bygg- och Miljöförvaltningen formar nu en ny gemensam förvaltning där vi efter årsskiftet samlar kompetens inom teknik och samhällsbygge.
Vi söker dig som har ett gediget intresse för hela samhällsbyggnadsprocessen och vill ta en aktiv roll i dialogen kring Partilles utveckling.


ARBETSUPPGIFTER
Som bygglovsadministratör hos oss har du en viktig funktion då det är du som håller ihop de administrativa delarna i bygglovsprocessen. Du har ett nära samarbete med bygglovschef, bygglovshandläggare och byggnadsinspektörer samtidigt som du även har många externa kontakter med privatpersoner, byggherrar och exploatörer.

I rollen ingår bland annat posthantering, första granskning av inkomna handlingar, kompletteringsbegäran, expediering av ärenden och utskick till grannar, sammanställning av statistik, enklare handläggning samt andra administrativa uppgifter inom byggenhetens verksamhetsområde. Du kommer få vara med och utveckla enhetens arbete, arbetsuppgifterna kan där av komma att utvecklas över tid.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning. Har du utbildning inom plan- och bygglagen, offentlig förvaltning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig ses det som meriterande. Vi ser det även som meriterande om du kan läsa ritningar och kartor samt om du tidigare har arbetat med ärende- och dokumenthanteringssystemet LEX eller utveckling av IT- processer. God datorvana samt god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift krävs.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vilket för oss innebär att du är noggrann och van att arbeta självständigt. Du kommer att ha en omväxlande och varierad roll vilket ställer krav på att du är flexibel och har en god samarbetsförmåga. Vi värdesätter din förmåga att ta initiativ och ge bra service.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval vilket innebär att vi kan komma att kalla till anställningsintervju innan ansökningstiden har gått ut. Vi ber dig därför att inkomma med din ansökan så snart som möjligt. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Badvärd till Björndammens simhall , Partille kommun

Ansök    Apr 9    Partille kommun , Björdammen    Badvakt
Partille kommun har idag närmare 38 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 800 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. ARBETSUPPGIFTER Björndammens simhall ligger bara ett stenkast från Partille centrum och bussen stannar alldeles utanför. Här erbjuds simskola för såväl barn som v... Visa mer
Partille kommun har idag närmare 38 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 800 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda.

ARBETSUPPGIFTER
Björndammens simhall ligger bara ett stenkast från Partille centrum och bussen stannar alldeles utanför. Här erbjuds simskola för såväl barn som vuxna, motionssim, vattengymnastik för vuxna och pensionärer. Anläggningen har även bastu.

Vi söker nu en badvärd till oss för ett längre vikariat. I ditt uppdrag kommer du att bedriva simundervisning för både barn och vuxna. I arbetet ingår även badbevakning, lokalvård och receptionsarbete. Det är ett socialt arbete där du kommer att ha mycket kontakt med allmänhet, skolor och föreningar. Vi håller en hög servicenivå och det är en självklarhet för oss att se till att våra gäster trivs och får den hjälp de behöver.

I arbetet ingår både dag-, kvälls- och helgtjänstgöring.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad simlärare och har fullgjord gymnasieutbildning. Vi ser gärna tidigare erfarenhet som simlärare samt av att hålla vattengymnastikspass.

I din roll som badvärd vill vi att du är serviceinriktad och flexibel. Du har en god samarbetsförmåga och är lyhörd för din omgivning. Då tjänsten innebär att du självständigt ska planera och genomföra lektioner värdesätter vi även att du är ansvarstagande och strukturerad i ditt tillvägagångssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.



ÖVRIGT
Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Urval sker löpande under ansökningsperioden. Visa mindre